New England here we come - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jos en Ingrid - WaarBenJij.nu New England here we come - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Jos en Ingrid - WaarBenJij.nu

New England here we come

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Ingrid

23 September 2018 | Verenigde Staten, Boston

Dag 1 - Warbeyen - Amsterdam - Boston

Zo, vanochtend op tijd op Schiphol voor onze vlucht naar Boston. Nou die drie uur hebben we ook wel nodig. Controle na controle, scans en weer controle. Ik word er vervolgens bij de gate nog eens -met zo'n 20 anderen- uitgehaald voor een extra check. Werkelijk alles wordt op (kruit)sporen en sporen van chemicaliën gecheckt. Vervolgens mag je niet terug in de rij, maar daardoor krijg je dan wel gratis prioriteit boarding. Vooruit dan maar. En als we dan allemaal zitten, kunnen we niet vertrekken want er staat nog een truck achter het vliegtuig zonder chauffeur. Ff lunchen soms?! Handig ... Uiteindelijk vertrekken we met 40 minuten vertraging richting VS. Daar komen we verrassend snel door de douane. Vingerafdrukken, foto en stempel en we mogen t land van de onbegrensde mogelijkheden en mafkees Mr. Trump binnen.

Ons hotel bevindt zich midden in downtown Boston. Alles op loopafstand. Het is een mooie zondagmiddag en het stadspark bevindt zich om de hoek. Er is van alles te doen; reuze gezellig. En je struikelt over de eekhoorns. Ze rennen, klimmen en springen overal. Een weelde voor deze mooie grijze ADHD-diertjes zo'n park met eeuwenoude bomen, en tweevoeters die ze ook nog eens voeren. Wat wil een eekhoorn nog meer? We eten bij de buurman, een Ierse pub en doen ons best in ieder geval tot 22.00 uur (04.00 uur in NL) wakker te blijven om over de jetlag heen te komen.

• 25 September 2018 - 16:50

Hetty:

goede en mooie reis,fijn dat we weer een beetje mee mogen reizen

• 26 September 2018 - 05:43

Fleur:

Leuk hè Boston! Ik vond een hele leuke gezellige stad. Heel herkenbaar al die eekhoorns en dat park is prachtig. Ook al naar de kroeg van de serie Cheers geweest? Alleen de buitenkant werd gefilmd voor de serie, maar het geeft toch een nostalgisch gevoel om daar een biertje te drinken.
    Veel plezier nog! X Fleur